gambaran hilusi

gambaran hilusi

Wednesday, July 29, 2009

hari ini aku ingin konsikan pengalaman aku yang paling kelakar dalm sejarah hidup aku.
bermulanya macam ni...aku di ajak untuk teman kawan aku,kawan aku ada 3 orang,jd kalu kira 4 ornglah semuanya.tugasan aku adalh untuk cari sumbngan dri org ramai untuk majlis konvo kudqi. dalam prjalanan ada seorng mak cik yg nak jumpa aku,dia kata nak bg sumbngan.jd dgn tempat yg diberikan aku melulu sampai,nak jadi ke ceritanya rupanya aku dijemput untuk baca yasin kpd org tua yg nazak,aku dgn kwn2 aku trkezutlah.maklumlah pakaian kami x sprti org yg mahu ke majlis formal..aku ingatkan hanya baca yasin,,rupa2nya disuruh tngok adakah sebujur badan tu hidup ke mati,aku jd seba salah sbb niat aku hanya untuk sumbngn duit,,aku pun buat2 pandai tp mmg [pandai pun] maka sahlah makcik tu sudah mati [al-fatiah]....

No comments:

Post a Comment