gambaran hilusi

gambaran hilusi

Friday, March 12, 2010

Bermula semester baru (Genap)


Otai sampai ke indon ni pada tanggal 27hb 2,2o1o..masa tu rasa nk blik semula..boring sngt, mujurlah masa tu ada kwn datang dri trg ikut untuk buat traver..jadi otai pun bwk lah ketempat yg best kat sni..tempat2 yg otai dapat bwk xbnyk sbb dia ddk 4 hari je..

hari pertama 28,2, otai bwk dia ke tanah abang,tmpat ni mmg best untuk yg kuat shoping,sbb brg kat sni murah sngat2.. pastu kita org gi ke monas ( tugu utama yg diperbuat dari emas ) terus ke istiqlal ( masjid terbesar di asia) .pastu ke blok M,kat sni baju dan kasut sukan mmg murah.

hari kedua 29,2, otai bwk ke bandung..dgr saje bandung mesti best..tempt prtama otai bwk melawat tempat air panas,air panas ni di prbuat dari lava gunung berapi....mcm2 game ada kat dalam..nk main apa pun ada kat situ.pastu naik ke tangkubang perahu ( kawah gunung berapai) tempt ni sejuk sngt..malam tu kita melawat chaieter ( tempat barang kulit ) kat sini kasut kulit mmg murah..



hari ketiga 30,2, oatai bwk ke taman mini ( besar tp nma je mini) dalam ni ada replika dan juga budaya kehidupan seluruh indonesia...dari pagi sampai ptg x hbs lagi pusing..

hari keempat dia blik lah..huhuhu..sbb otai dah mula kuliah pagi tu..sem ni otai kene ambil 9 mata kuliah..dh lah yg susah2..diantara mata kuliah nya ialah hukum acara pidana,metode hukum,hukum administrasi negara,hukum politik indonesia...

otai terpaksa bekorban sikit untuk masa depan..alhamdulillah semester lepas lulus semua... harap2 semester ini pun lulus semua amin..

No comments:

Post a Comment